Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cantheon schreef:Volgens mij staat dit idd niet helemaal goed, maar zo precies weet ik dat ook niet.
Ik vind iig dat een manege (degene die lesgeeft dan) zeker op je houding moet letten, ze leren je immers paardrijden en een goede houding behoort toch echt tot de basis. Ik vind zeker dat een manege (instructrice) daarop moet letten ja...
Urielle schreef:Bij beginners is er zo ontzettend veel om op te letten dat een instructeur niet alles steeds kan zeggen. Soms ben je blij dat iedereen er op blijft hangen.

lovelygirly schreef:Mijn vraag is eigenlijk:
Vinden jullie dat EEN manege moet letten op dat de tenen er niet te ver in zitten
zeg ik ook altijd .
lovelygirly schreef:Vinden jullie dat EEN manege moet letten op dat de tenen er niet te ver in zitten en op de armen?
poes schreef:Bij ons op de manege neem je eerst zitlessen tot je een redelijke zit hebt, en een paard op been en zithulpen al een heel stuk kunt sturen. Pas daarna ga je de les in, en die bestaat niet uit figuren rijden maar wel uit het letten op houding en ontspannen krijgen van je paard. Het is de basis dus de lesgever hoort er gewoon op te letten.