prestige @work (B/Z)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

michelle_v_h

prestige @work (B/Z)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 00:07

hey,

ik ben michelle en ik rijd sinds vorig jaar onze 10 jarige merrie Prestige (goodtimesxladalco) in het B. Voorheen heeft ze met mijn vader Z gelopen. Ik heb tot nu toe dit winterseizoen 6 wedstrijden gereden waarvan 5 gewonnen met redelijk veel punten los op de 2de (7,12,16,18 enz.) Lonneke (ook hier ergens op bokt:P) heeft donderdag foto's van ons gemaakt onder het rijden. ik vroeg me af of jullie nog verbeter punten zien of tips hebben zodat het in het buitenseizoen in het L1 nog beter gaat.

p.s. ik rijd ze onderstaande foto's zeer ontspannen dus met weinig oprichting omdat ze een aantal dagen rust heeft gehad.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
schouderbinnenwaarts
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
galop
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
appyeren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SHALALA

Re: prestige @work (B/Z)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 00:11

Ziet er goed uit! Mooie omgeving ook, is dat bij jullie thuis?

Nou heb ik nieuwe concurrentie van de zomer Knipoog Ik kom dan wel een keer kijken.

Veel succes verder! Haha!
Laatst bijgewerkt door SHALALA op 31-12-07 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 00:12

hee weer een Limburger, en jou ken ik wel van gezicht, ook heb ik je wel eens zien rijden op wedstrijd. je bent een leuke combinatie met Prestige en weet hem leuk voor te stellen in de ring. Rijtechnisch kan ik je weinig tips mee geven zo vanaf de foto's eigenlijk, misschien dat je je hakken nog iets meer mag uitdrukken. Verder ziet het er allemaal lekker los en ontspannen uit.