domirenza: Dankjewel, ben ook erg zuinig met dr manen
Thunder4ever: Dankjewel voor je reactie. Amy heeft toen ze nog een veulentje was een één of andere infectie gehad, daardoor is ze blind geraakt aan haar rechteroog.
nobillity: Toen ze veulentje was heeft ze een infectie gehad. Bedankt
MissToseland: De vader van Amy is Alfonso, en moedersvader is Strizzi van de Heksenketel. Bedankt, macho heeft ook mooie manen
zal die van Amy ook eens opmeten
xFioon: Het kan kloppen dat ik af en toe iets voorover zit, dit komt omdat ik nogal spierpijn had.
jody_bobby: Bedankt
angelax: Bedankt
Pradaatje: Thanks
Debbylover: Ik ben zelf ook helemaal verliefd op dr manen. Bedankt
PollyB: Het zadel ligt niet te ver naar voren, misschien lijkt dit zo want ze heeft een behoorlijk korte nek en dan dat bos manen.
SuperPaardje: Dankjewel, je moest eens weten wat voor werk het is zo'n bos manen
Ze moeten ook eigenlijk altijd in vlechten aangezien je anders dikke heksenknopen krijgt en vervolgens alles er uit kan trekken.
MissMaar: Haha het is idd al vaak gezegd, maar ik geef je groot gelijk om het nog een keer te zeggen. Het klopt ook inderdaad dat ik soms iets naar voren val, maar ik had echt spierpijn en dan valt het niet mee om rechtop te blijven zitten.
sabby: Ik krijg het vaker te horen hoor dat het dekje+zadel meestal te groot lijken voor de pony zelf
Amy is maar een kleine haflinger, ze heeft ongeveer een stokmaat van 1.36. Het zadel is ook eigenlijk voor mn andere pony, daar lijkt het wer heel anders op. Ik heb ook altijd gewoon FULL dressuur dekjes.
x_Charlie: Haha best grappig iedereen vindt haar hier vet stoer, en bij ons op stal noemt iedereen dr een barbiepaardje haha. Bedankt voor je reactie
Elroy_x3: Dankjewel
Vergeten te zeggen, aankomende zaterdag doen we voor het eerst aan een onderlinge wedstrijd mee