zitake schreef:Mooi gereden hoor kathleen. Ik vind het er ontspannen uitzien en haar halslengte is idd beter dan de vorige keer. Wat is het toch een leuk paardje.!
Dankje! Vind zelf ook dat haar halslengte al wat beter is maar natuurlijk moet er nog wat aan gewerkt worden! Met die stomme winter kunnen we helaas niet veel 
none schreef:Precies, dat bedoelde ik ook.
Het ziet er zo al veel beter, mooier ontspannen uit. Misschien nog niet helemaal ideaal maar je bent zo net begonnen. Dus het kan er alleen nog maar beter uit gaan zien.
Erg goed dat je daar zo rekenening mee houd en dat je er echt wat mee doet!
Heb je nog veel wedstrijden in de planning staan? (winter of zomer?)
Tips zijn altijd welkom. Bokt komt vaak met aardig goede tips. In de zomer beginnen we weer vol op maar deze winter hebben we er nauwelijks gereden.
Ik denk ook niet dat ik het kampioenschap ga meerijden..
Soet schreef:Wat fijn om te zien hoe jij rekening houdt met de opbouwende tips die je via bokt worden gegeven, en hoe het resultaat dan verbeterd! Ik vind Pret nu ontspannender ogen, net zoals Shanna zegt. Pretty Woman ziet er goed uit, en ook jou houding valt goed mee, nu nog wat letten op je arm en schouder houding! Heel erg veel succes nog!

Dankje, en klopt, mijn schouder
Maar daar gaan we weer hard aan werken! Pretje moet niet alleen aan haar houding werken! 
Annash schreef:Oakland1990 schreef:Stiekem ben ik beter gewend van jou. Niet dat het er slecht uitziet, helemaal niet, maar het heeft er al netter uitgezien. De lengte in haar hals is idd nog niet ideaal maar dat komt wel.
Ben ik het niet mee eens. Ik vind Pret veel fijner zo! Ze zakt erin zonder dat ze opkropt, en loopt er van achter beter bij als het laatste topic.
Goed op weg Kath, houden zo. Vind de galop ook al fijner met lengte hoor. En dan als ze het dadelijk door heeft weer iets meer op het achterbeen.
Klopt, ze moet nog iets meer op het achterbeen en ze blijft iets stabieler zo. Het kan nog beter maar ik vind dit zelf stiekem al een heel leuk begin