Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

patsur schreef:Jammer van de onduidelijke foto's.. Hij kantelt in de sb op foto 7, 8 en 9.
Annemarie_ schreef:zo je bent wel druk met foto's posten he![]()
Het kan aan mij liggen, maar ik zie nooit foto's dat je hem laag en rond rijdt, altijd foto's van dat ie in een opgerichte wedstrijdhouding loopt. Doe je dat altijd standaard per training ofzo?
Annemeik schreef:Kan er geen begeleidend praatje aan vooraf? Het doel van HAW is toch om feedback te vragen aan de kijkers? Hoe kunnen we dat doen als we niet weten waar je mee bezig bent of wat je aan het doen bent?
Ik vindt de foto's trouwens niet echt waardig om te plaatsen, je ziet er bijna niets op. Wat ik wel kan zien is een paard dat zwiept met de staart en een wazige sbw.
Verder leuk paardje, vertel er eens wat meer over
PKN_ schreef:Ziet er leuk uit, maar om eerlijk te zijn heb ik al beter topics van jullie gezien.
Maar he, het gaat niet altijd even goed!
Jullie blijven wel een hele mooie combi!:j
En zoals Annemarie_ al vraagde, stel ik ook die vraag.
Kan zijn dat je hem bij het inrijden laag rijd, maar daar gewoon geen foto's van laat zien
Je hebt PBcle0o_o0 schreef:Heee Ashley!Je hebt PB
Ga jij trouwens naar de vergadering over kader etc. 17 januari?
marillion schreef:hey cleo,![]()
daar zijn jullie weer, maik is ook echt stoer he
even een vraagje waarom komen er voorlopig geen foto's meer
, het ziet er de laatste tijd zo goed uit
wiseguy15 schreef:marillion schreef:hey cleo,![]()
daar zijn jullie weer, maik is ook echt stoer he
even een vraagje waarom komen er voorlopig geen foto's meer
Ja mijn vraag ook, het ziet er de laatste tijd zo goed uit
Charles schreef:Vind het jammer zulke foto's te zien. Als ik in een titel zie staan 'Z2/Junioren' denk ik "Hè leuk, foto's van een gevorderde combinatie eens kijken wat het is". En dan vallen zulke foto's beetje tegen. Je ziet eigenlijk niets op de foto's waar je eventueel rij technisch commentaar op kunt geven. En dat is , wat ik me kan herinneren, bij jouw foto's vaker het geval. Jammer!
Overigens, van wat ik wél kan zien. Heb je een leuk paard.
!! haha