Ik heb een verzorgpony, Linda en daarbij zit een instructeur
Nouja, die man helpt met verzorgen en rijden van de pony's en hij gaat dus altijd mee en geeft instructisch. Hij heeft geen diploma ofzo.Nou mijn probleem, hij zegt altijd dat Linda te sloom loopt, zich inhoud, en ik moet meer been gebruiken.
Nou ik reed dus eerst nooit met sporen, ik was dus aan het rijden en weer was ze volgens hem te sloom ik kreeg Linda echt neit harder en toen zij hij probeer het eens met de sporen. Ik deed ze om en deed er nog voorzichtig mee maar hij zei dat ik ze erin moest slaan, dat deed ik neit en toen ik een keer der wat harder aankwam voelde ik me echt heel raar want ik had het gevoel dat ik haaar echt heel erg prikte, wil ik dus nooit meer.
Mijn instructeur zegt dan dat Linda de baas over me is en dat ik de baas moet zijn. En ik vind het allemaal maar zozo. ik ben het met veel dingen niet met hem eens dus dat is lastig aangezien ik geen andere insturcteur kan nemen

Maar mijn vraag, zou Linda nou echt te sloom zijn? Want nu is ze ook helemaal niet meer goed aan het been enzo en ik vind het gewoon niet meer prettig rijden.
) Het enigste wat ik je nu kan vragen is: op wat voor een manier werk je (moet je werken) op je zit? Zelf is mijn ervaring dat als ik naar middedraf wil (dat gaat al met al altijd harder als arbeids draf
) meer moet megeven en dat (