Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
dankjewel!
Nog geen fysio kunnen bereiken, morgen weer proberen! LMR schreef:Heeel even een update. Zonet weer gereden... het was zomogelijk nog erger dan eerst naar mn idee (oke het waaide ook wel hard) Ze weigert door rechts te buigen, drukt haar rug weg (naar mijn idee dan) en bokt een end weg. Met name met aangallopperen en midden in de galop..Nog geen fysio kunnen bereiken, morgen weer proberen!
Ik wens je heel veel succes met het oplossen van je probleem! LMR schreef:Heeel even een update. Zonet weer gereden... het was zomogelijk nog erger dan eerst naar mn idee (oke het waaide ook wel hard) Ze weigert door rechts te buigen, drukt haar rug weg (naar mijn idee dan) en bokt een end weg. Met name met aangallopperen en midden in de galop..Nog geen fysio kunnen bereiken, morgen weer proberen!
LMR schreef:Ik ga zeker even stoppen met rijden! Ik maak me wel zorgen... :S
Ktink: het is een new-forest x arabier, ik rij +/- 4 keer in de week, ze krijgt pavo sportbrok en kuil. Verder staat ze op stal, en gaat ze overdag zo veel mogelijk naar buiten (ligt een beetje aan het weer, en conditie weides) Verder elke dag sowieso half uurtje stapmolen..
LMR schreef:Heeel even een update. Zonet weer gereden... het was zomogelijk nog erger dan eerst naar mn idee (oke het waaide ook wel hard) Ze weigert door rechts te buigen, drukt haar rug weg (naar mijn idee dan) en bokt een end weg. Met name met aangallopperen en midden in de galop..Nog geen fysio kunnen bereiken, morgen weer proberen!