Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

wiseguy15 schreef:Imke Schellekens-Bartels

). Ze zit netjes te paard, blijft er af als het niet nodig is er aan te komen maar zodra een paard niet reageert pakt ze ook gelijk doeltreffend door. En dat doet ze in de ring ook gewoon. Ik vind het ook leuk dat Imke geen typische dressuurmiep is maar gewoon een sprongetje meepakt op zijn tijd, de galopbaan opgaat en naar buiten gaat met de paarden.
Urielle schreef:Ik mag Imke erg graag zien rijden (hoe origineel). Ze zit netjes te paard, blijft er af als het niet nodig is er aan te komen maar zodra een paard niet reageert pakt ze ook gelijk doeltreffend door. En dat doet ze in de ring ook gewoon. Ik vind het ook leuk dat Imke geen typische dressuurmiep is maar gewoon een sprongetje meepakt op zijn tijd, de galopbaan opgaat en naar buiten gaat met de paarden.
En twee jaar geleden heb ik Hubertus Schmidt voor het eerst live gezien en die vond ik enorm sympathiek en toch precies rijden. Dat wekte ook mijn bewondering op.
kasparonda schreef:ze is nog niet mega-bekend maar ik vind haar prachtig rijden.
Stephanie Peters uir Asenray (limburg)
Ik heb haar ook zo vaker zien rijden.