Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loopt lekker los door zn lijf.
Kan ook niet anders, met zo'n vader!

Ha die Wally wat een SUPER paard zo zie je ze maar weinig op deze leeftijd zo netjes en zuiver lopen zonder alle tierlantijnen eromheen!

Jura schreef:Silence, dat lijkt maar zo omdat ik bepaalde stukjes hebt gepakt voor het filmpje. Ik rij juist heel veel voltes en wendingen.
Trouwens, ook omdat de bak zo hard was kon dat nu niet zoveel als normaal.
. 
tantjeuh schreef:Eerlijk gezegd was dat ook een punt dat mij opviel hoor. Het ziet er toppie uit, maar wat voor een saai rondjesgeloop. Heel weinig oefeningen, heel weinig tempowisselingen. Heel veel lange lijnen in één hetzelfde tempo. Al eens gedacht dat het feit dat hij er vooraan nét niet genoeg doorkomt, daar misschien mee te maken kan hebben? Juist door veel kleine voltes, voltes vergroten verkleinen, tempowisselingen en superveel overgangen komt dat achterbeen er net wat meer onder, waardoor je paard er vooraan ook net iets beter zal doorkomen.
Ik denk zelfs niet dat er in mijn trainingen twee van die lange lijnen in één tempo bijzitten.
Maargoed, je geeft zelf aan dat het knip en plak werk was voor het filmpje.

Jura schreef:Jammer dat het voor jullie overkomt dat ze er niet goed doorheen is. Mij geeft ze in elk geval wel een fijn gevoel en een jong paard dat zo groot is, er heel diep doorheen trekken is volgens mij niet de beste manier, ze moet het ook in haar lichaam kunnen verwerken.
), dan een kapot getrokken paard, toch!?