Jaja sneeuw, jullie zien het goed...
Sinds kort geef ik mijn nichtje les op Gab. Gab is uiterst geschikt als kinderpony, ik vertrouw hem volledig en hij is dol op kinderen.
Elke vrijdag moet hij eraan geloven, is ook wel eens lekker voor hem om wat minder hard te werken.
De eerste reeks foto`s zijn van de eerste keer dat ze erop zit. Geen kleding dus, dit word nu geregeld. Ik vind het prettig dat ze dat gewoon heeft. Ze heeft wel laarsjes met een hakje en een gladde zool, de zool is dik maar niet ruw. Het was toen overgens -10.
De 2e reeks is van vandaag. -17 welliswaar. Dit keer met buitenbroek, en fijnere schoenen. Ze kwam een stuk beter uit het zadel. Het is gewoon geweldig om zo`n klein meisje te zien genieten, dan ga je zelf ook weer terug naar de tijd dat je net te paard ging!
Ik had overgins de eerste keer plastic beugels omgedaan, maar dat vond ik wat minder fijn omdat ze nogal klein waren, ik heb liever dat ze wat grotere beugels heeft, die veiliger zijn.
Ze zijn donker, ik weet het, maar het is hier al om 3 uur donker, dus vandaar
Hier de foto`s van een week terug:
Kijk daar zit ze dan!
En de eerste keer in draf, lichtrijden is moeilijk op zo`n groot paard met grote passen!
Oef dat recht zitten is ook nog niet niks...Vandaag:
Lekker ingepakt. Dapper hè!
Tippetappe.http://s36.photobucket.com/albums/e48/Gabion/Gabion/Met%20Arielle/?action=view¤t=ArielleenGab050.jpg Spannend!
De kleine meis is negen jaar oud. Ze is erg slim en had al onthouden dat ze "lepel" de achterkant van het zadel was. Kijk en daar doe je het voor:

Oh ja die sneeuw in de bak
Maak je geen zorgen, in mijn profiel staat een foto van het speciale beslag en dat er sneeuw ligt, wil absoluut niet zeggen dat het glad is. Het vriest dat het kraakt namelijk en hier doen we niet ander.Groetjes van ons!

vind het hier nu al super koud!!

!!! Noorwegen....heerlijk, ik ben half Noors en wij komen er ook geregeld. 

Maar wat een temperaturen

Heb je Gab alleen aan de voorkant geschoren? Ik zit erover te denken dat bij Zita ook te doen, want die heeft haar wintervacht hier niet echt nodig