SuzanneH schreef:Ik dacht echt dat dit een soort grap was.
Ik snap niet wat voor een plezier hier voor pony en ruiter aan te beleven valt. Waarom gaan jullie niet gewoon lopen of die pony's wat kunstjes leren.
Ik begrijp dat er nu weer een aantal mensen komen die zeggen dat ze elke dag met hun volwassen lichaam op een shet rijden en dat hij daar echt niet van doorzakt enzo . En dat is zo. Hij zakt niet door. Maar voor de rest heeft het niets met paardrijden te maken en belemmer je de pony in zijn beweging en je zet jezelf voor schut.
En ik vraag mij af : waarom zou je dat doen ? Ga toch gewoon op een pony zitten die bij je formaat past.
Ik snap ook niet dat de mensen van de kinderboerderij dat toestaan, dat gesol met die dieren.
kijk je mening mag je geven hoor. maar waar bemoei je je mee als ik mezelf voor schut zet. is dat jou probleem? nee!
en we sollen niet met ze. We beleren ze. en het bellemeerd helemaal nix! want ik ben op goed gwicht voor hem en haar. dus wat je nou banketstaaf allemaal. want shetten zijn heel sterk en als iemand weet wat ze aankunnen zijn wij het wel. en we hebben ze goed in gereden eerst en nu kunnen ze ons gewicht prima aan dus rot op met je banketstaaf bercies en doe vrolijk ==>
:):)) oke? xxx Jis