Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is een appeltje geven en direct daarna het hoofdstel om doen
!Iorrr schreef:Zat nog even te denken maar soms wil een bit met koper erin ook wel eens helpen...
tita schreef:Er zijn onderzoeken naar geweest en ik had ooit ergens gelezen dat schuim niet goed is.
Schuim betekend veel speksel aan maken en als een paard overtollig speksel aan maakt dan heeft ie stress.
ik weet niet of ik dat verhaal moet geloven maar suikerklontjes zorgen bij mij voor hele wolken aan zijn mond
Jnien schreef:Iorrr schreef:Zat nog even te denken maar soms wil een bit met koper erin ook wel eens helpen...
Zat er zelf ook over te denken.
Kan het wellicht eens proberen, maar wil niet teveel klooien met bitten. Maar goed, een koper gebroken watertrens zal niet veel verschil uitmaken, toch?

tita schreef:Er zijn onderzoeken naar geweest en ik had ooit ergens gelezen dat schuim niet goed is.
Schuim betekend veel speksel aan maken en als een paard overtollig speksel aan maakt dan heeft ie stress.
malloesje schreef:tita schreef:Er zijn onderzoeken naar geweest en ik had ooit ergens gelezen dat schuim niet goed is.
ik weet niet of ik dat verhaal moet geloven maar suikerklontjes zorgen bij mij voor hele wolken aan zijn mond
Zo heb ik geleerd, schuim is ok, maar kwijlen niet dat zou spanning betekenen..
vloer schreef:idd suikerklontjes of een stukje appel of een appelbitje misschien?
Santosww schreef:mij is altijd geleerd dat als een paard schuimt dat hij het bit afkauwd... Dus ontspannen en nageeflijk is...
Citaat:Ik kan me er niet echt druk om maken, maa rvroeg eht me ook af.