Ondanks dat hij zo ontzettend heet was, zijn er toch nog een paar leuke foto's uitgekomen..

Commentaar mag, maar houd het aub netjes
Groetjes Mieneke
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

plotie schreef:Hoi,
Ziet er netjes uit hoor!
Misschien soms eens een beetje op letten dat je je handen niet te laag zet zoals op foto's 1 en 2 , op de andere foto's is het goed.
Nog veel plezier met je Hannesje
Groetjes

Germatje schreef:Ja je handen net zoals op de laatste foto houden en wat meer achterover zitten, dan vind ik het helemaal perfect!
Gaaf paard hoor!
Enne je mag je laarzen wel eens poetsen
_Ro0sj_ schreef:oho leuke fries!!
gebruik je hem ook voor het dekken of niet?![]()
Dekje staat ook erg leuk
tess_84 schreef:Wat een paard zeg... Echt een kanjer!
Je rijdt hem mooi vind ik, vooral de voorlaatste foto vind ik heel mooi om te zien, helemaal geen druk op de teugels en toch fijn voorwaarts.
Je handen inderdaad mooi blijven dragen, ookal wil je hem over de rug rijden. Ik heb dat probleem ook met mijn Haflingermerrie, maar dan vooral in galop, omdat ze daar nog niet altijd even makkelijk nageeft.
Probeer gewoon van zo gauw je zijn hoofd hebt waar je het wil, je handen terug op de plaats te doen, en zo moet je dan minder en minder je handen laag houden.
Echt een super beestje hoor!
) Alleen moet ik hier nog meer op gaan letten..
Mijn houding is gelukkig al een heel stuk beter dan voorheen (Pff.. Toch wel handig, die digitale camera's, kun je tenminste zien wat je verkeerd doet.. Als iemand het tegen je zegt, is het vaak van ach het zal wel, maar als je het zelf ziet is het anders
)
lotjj92 schreef:ik vind het een mooi paard om te zien, er zit ook een mooie hals op
alleen zorg dat je je niet zo voorover laat trekken, hij hangt op jou handen en daardoor is het 'plaatje' niet mooi vind ik. als je hem er wat meer op zou rijden zou het er mooier uitzien en voor jou een stuk fijner zitten