Voor Zafira was het de aller eerste keer met zó veel paarden en in een binnenbak, maar ze was zó braaf!
Echt zo trots op haar! We hebben 2 proefjes geredenIk wil er nog even aan toe voegen dat ik 3x met haar in de bak heb gereden want verder maak ik alleen buitenritten met haar (conditie + spieren kweken) Dus het was allemaal wel heel moeilijk om door de bocht te gaan enzo

Nou ja, genoeg gekletst...

1. Weet je wel hoe vróeg het is?!
1e proef

2. Stappen

3. Charmánt galopmoment

4. inzet grote volte BEB

5. Afwenden bij A

6. halthouden en groeten, Zafira lacht lief naar de jury

179 punten (maar ik heb geen punten op 1 onderdeel
Ik vind wel dat ik dan 185 punten hebben mag
)
7. helemaal trots op de braafheid

8. Even kletsen met de concurrentie (ook een 3 jarige Zafira van mij paardrijvriendinnetje, zij hebben het echter helaas wel van ons gewonnen *pout*) (rare foto)

9. verzet? waar
Zafira denkt, ik snap het al met die voltes, dan gaan we in galop!

10. vroem vroem, galooooooopp!!!!

11. ja dan moet je ook gáán doos

12. ja braaf
http://www.mijnalbum.nl/Foto-37WJGC8O.jpg
13. Ja kallem aahaan, verzet?

14. héérlijke foto, het is nog lang niet goed, maar zo is het fijn

15. gebroken lijn als ik zo naar mijn hoofd kijk...

16. vrrrrrrmmmmm
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CYFFHXQQ.jpg
17. in stap naar halthouden en afgroeten, te diep
174 punten voor deze proef.
Hier kreeg ik idd wel commentaar dat ze tegen de hand was (ook 100% mee eens, maar ze wou zo graag hárd en dat moet niet, en terug rijden op zit lukt wel... soms, maar nu dus niet, tja dan maar de handrem gebruiken en dan gaat ze dus in gevecht, normaal maakt het me niet uit als de overgangen wat langer duren, maar hier was toch enige tijdsdruk), bovendien waren de witte hekjes ook wel héél spannend! Ik was al bang dat we niet in de ring gingen blijven, maar het stuur doet het toch wel goed! Ook kreeg ik commentaar dat ik mijn teugels korter moest houden, maar dan gaat ze helemaal vechten met me. Nou ja, we moeten nog véél leren. En dit was een zéér leerzame dag!!
Ik ben echt mega trots! Ze heeft het heel braaf gedaan, ze was bijna net zo relaxt als gewoon!