1. Anky Creme!

2. Appuyeren in de draf!

3. Pk Cherry!

4. Lieve Hugo!

5. En nog een keer!

Dit waren ze weer voor deze keer!!
Commentaar mag, maar hou het netjes!!
Groetjes: Anne-Fleur Eggengoor (http://www.anne-fleur-eggengoor.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? alle paarden van je zelf.?? op je site staat er maar 1.
Verder wel leuk(e) paard(en) Ik zie ook waslijntjes... AnneFleur schreef:Nee. Het paard is niet van mij! Ik wou hem er gwoon graag op hebben.. Over de teugels.. Totaal geen waslijnen ,, ik heb ze goed vast alleen. lijkt dat zo omdat hij zo goed na geeft!
. 
AnneFleur schreef:IK weet het zelf wel! het is een moment opname
En als je de combinatie niet kent.. kan je niet zo reageren!!
Wat looptie mooi aan de teugel zeg.
AnneFleur schreef:Nee. Het paard is niet van mij! Ik wou hem er gwoon graag op hebben.. Over de teugels.. Totaal geen waslijnen ,, ik heb ze goed vast alleen. lijkt dat zo omdat hij zo goed na geeft!
en dat doet hij nu duidelijk wel. op de foto's zoekt hij de hand niet op, er is geen contact met de mond.
maar je kunt er van leren toch?!
Jolliegirl schreef:AnneFleur schreef:IK weet het zelf wel! het is een moment opname
als je het weet open dan geen topic, HAW is voor commentaar. en dat kun je zo verwachten als een paard zo achter de teugel loopt.
ook hoef je niet gelijk zo te gaan gillen tegen anderen.
Alicia2u schreef:Je paard loopt achter de teugel en je hebt geen contact meer. Je moet dus iets meer je paard van achteren uit naar je hand toe drijven, op die manier krijg je ook wat meer impuls (wat nu lijkt te ontbreken, hoewel de foto's niet op het meest ideale moment zijn genomen).
Je zit mooi rechtop, maar je zou je bekken iets meer naar achteren mogen draaien, zodat je iets meer tussen je zitbeenknobbels en je staartbeen in komt te zitten. Nu lijkt het alsof je rug iets hol is.
Ook lijkt je zadel iets te groot voor je, waardoor je veel ruimte hebt om te 'schuiven', zowel naar voor als naar achter. Daardoor komt je hand niet tot dragen vóór het zadel, maar meer erop, wat al snel rijden met je handen op je bovenbenen wordt en je dus een sterke handwerking hebt, wat op de lange duur het achter de teugel in de hand zal werken (voilá, daar heb je het al).
Als laatste zou hij in het appuyement iets meer ruimte en afdruk mogen hebben, maar het kan zijn dat je dit nog niet zolang traint. Dan heb ik niets gezegd
Verder vind ik het een errug leuk paard!
Norway_girl schreef:Er hangen toch duidelijk waslijnen! Meissie ik denk dat je het een beetje hoog in je bol hebt, dat je appuyeren kan is leuk, maar dan neem ik aan dat je ook wel ziet wat waslijnen zijn of niet.
Neem de tips aan, doe er nix mee, maar plaats geen foto`s op bokt, als je niet tegen commentaar kan. Idem in je andere toppic.
AnneFleur schreef:Nee. Het paard is niet van mij! Ik wou hem er gwoon graag op hebben.. Over de teugels.. Totaal geen waslijnen ,, ik heb ze goed vast alleen. lijkt dat zo omdat hij zo goed na geeft!