Het is erg lang geleden dat ik iets van Dautsen heb laten zien hier op bokt. Ik wilde toch even mijn nieuwe foto's laten zien, omdat Dautsen en ik weer uit een dal aan het kruipen zijn.
We hebben een hele slechte tijd achter de rug, waarbij het echt niet lekker ging. Nu zijn we weer op wedstrijd aan het gaan (eerste L1 gehad, 1 winstpunt, ze was erg vervelend, ging niet echt lekker).
We hebben zondag les gehad, Peggy heeft foto's gemaakt en gefilmd. Het was heel fijn om mezelf weer eens te zien, nu sta ik ook een stuk positiever tegenover ons.
In de les hebben we vooral hier aan gewerkt: reactie op het been, maar ook de actie proberen in het paard te houden zodat ik het eruit kan rijden als het ook echt nodig is. Ik moet proberen haar hoofd voor me te houden, zodra ze teveel gaat zakken gaat ze trekken en zakt ze in tempo terug. We zijn dus echt bezig om haar van achter naar voor te rijden. De galop hou ik nog erg simpel, ze moet daar nog meer balans in krijgen.
Dan als laatste wil ik nog even zeggen dat ik qua houding al erg vooruit ben gegaan. Ik probeer erg te letten op mijn handen, knik in mn armen en mijn tenen. Dat ik mijn tenen ooit echt recht ga houden, heb ik opgegeven, die houding is te onnatuurlijk voor mij.
1.Instappen en bijkletsen met de paardrijmeneer!

2.

3.

4.Effe actie erin brengen.

5. Even met rechterbeen recht maken, Dautsen zag spoken.

6. Galopje

7. Lekker drafje

8. Lekker in de regen.

9. Richting halsstrekken, ik krijg haar nog niet snel genoeg ver genoeg naar beneden.

10. Middendraf, we moesten dit een hele en halve zijde volhouden, erg lastig. De aanleuning is niet goed, maar daar maken we ons nog geen zorgen over.

11. Lekker uitstappen.

Ik denk dat als ik op deze weg verder ga, Dautsen en ik over een maand ofzo alweer een stuk verder zullen zijn. Ik wil ook wat meer les nemen, meestal heb ik dat als het nodig is. Nu wil ik het toch om de week gaan doen.
Commentaar is altijd welkom.
Groetjes Marjolein

)