Het rijden opzich ging best goed. We hebben vooral gewerkt aan de figuren en daar ook ontspanning in te creëeren. Zoiezo waren figuren nooit ons beste ding, er is een eindje geweest dat dit gebeurde met vastgenomen bit en protest. Bij deze foto's te zien, ben ik echt blij. Voor de een is het niets, voor ons al weer een hele stap! In het begint was er nog wat spanning door onwetendheid, maar na een halfuurtje flinken te werken hebben we lekker ontspannen kunnen rijden! Heel ons verhaalt is trouwens ook terug te vinden in mijn profiel. Voor de geïntresseerden.

Here she is.

Inrijden:

Nog wat spanning.
http://i225.photobucket.com/albums/dd42 ... age019.jpg
And here we go:
Één van de eerste bochten. Actief, en zo weining mogelijk spanning. Hier nog niet doorgevraagt.

Het ijs was gebroken, en we konden er volop tegenaan:

Mocht wat ronder, toch een ontspannen beeld.

Helaas geen foto's van het galoperen, of stapmomenten. Dus even een foto van vorige week zondag.
Mevrouw mocht eens de beentjes strekken.

En dan mocht Fanny er uiteraard nog even op klimmen. Uitstappen:

Jammer genoeg zijn er veel foto's langs dezelfde kant genomen. En vooral draf momenten. Dit door de zon, maar ook omdat het rijden voor ons even belangerijker was dan een paar leuke plaatjes. Fanny, ik en Geena raakten goed op dreef. En daar hebben we dus even van geprofiteerd: Werken, werken en werken. Geen foto's op dat moment dus.
Fanny, je weet hoe blij ik ben met deze foto's hé! Heel erg bedankt voor de hulp en foto's. 
En nu reageren maar.
Commentaar is zeker welkom! (We hebben het nodig, haha) Maar wel een beetje lief zijn voor ons hé.
, het ziet er idd ontspannen uit.

, maar veder is jehouding keurig hoor! Heb je die martingaal om omdat ze soms zo sterk word?