Vorige week heb ik er voor het eerst opgereden onder begeleiding van mijn instructrice. Dit ging zo goed, dus mocht ik aandraven. Helaas is dat niet goed gegaan. Door schuiven van het zadel raakte ze in paniek en viel ik eraf na een paar flinke bokken.
Later die week ben ik er weer opgeweest en stappen ging weer helemaal goed, ze raakte gelukkig niet in paniek.
Vandaag ging het weer erg goed, dus toch maar weer een drafje proberen. Dat ging ontzettend goed (deze keer zat het zadel wel goed).
Ik doe verder nog niks met mijn benen en de teugels, alles gaat volledig op stem. Zodra ze er eenmaal aan gewend is ga ik langzamerhand meesturen en drijven.

Ik zit erop, Fleur staart in de verte en vind alles wel best.

Schouderklopje, ze doet het goed!

Een beetje verzet

Dat is braaaf!

Ik moest haar laten halthouden op stemcommando, Fleur gaat alleen dan automatisch terug naar het midden. Halthouden is halthouden dus braaaf. Uiteindelijk lukte het ook om haar stil te laten staan zonder naar het midden gaan.

Weer proberen halthouden (Fleur denkt: naar het midden!)

Lekkere billen

En we gaan weer verder

Zit hier wel erg scheef

Nog een leuke foto van vorige week (wandeling)
Helaas geen foto van de draf, de camera was leeg. Het ging vandaag boven verwachting en ik ben hardstikke trots op haar. Soms schrikt ze wel eens maar na een pas doet ze alweer normaal. Het gaat de goede kant op

Ik ben zo blij dat het goed gaat en dat het klikt tussen jou en Fleur!
Bedankt voor het toesturen van de link!
erg mooie pony, wat een koppie zeg