Alleen de laatste week lukt het rijden niet echt {nouja gaat het niet echt}, dit komt doordat ik ontzettend moe ben, dus niet elke dag gereden, niet echt intensief getraind. Nog een keer aan de passoa gedaan, waar ze echt beter van word.
Op dit moment zijn we echt bezig met schakelen, lekker naar voor rijden, meer van de grond af krijgen.
Nog veel actiever achterbeen, en zijgangen.
Beide gaat fijn, maar ze kan nogal heet worden en komt ze lichtelijk omhoog, die spruit
Het is me een hittepetit.
Even een kleine anekdote : zoals ik al zei ben erg moe, dus mijn benen zitten niet altijd hoe het moet.
Heb ook een nieuwe rijbroek aan, met leren zit, zit dus nog niet helemaal comfortable

Handen zijn ook wat minder hier, en ze is van voor wat strak, Dit komt dus doordat ik heel moe ben en niet rijdt zo als normaal, en zelf dan ook strakker rijdt dan normaal. dus normaal is dit niet het geval. en is ze dus los van voor
Dus dat weten we, en ik kijk hier veel naar beneden, wat normaal niet het geval is.
Verschil in dagen moet er zijn
En ze is zeker de makkelijkste niet, het is er net op of er onder. 

{wat te lang van voor}

{doorheen vragen}

{niet helemaal los van voor}

al met al ben ik wel tevreden van voor vandaag, ben ontiegelijk moe en dan ben ik ook niet echt optimaal en dat merkt bijou, en ondanks dat heeft ze vandaag toch ontzettend haar best gedaan

ziet er goed uit alleen ze lijkt een beetje zwaar in je hand dus misschien meer overgangen maken? verder zijn jullie een super leuke combinatie om te zien
Je ziet dat ze lekker fel is met rijden, je weet je puntjes, soms wordt ze wat te lang van voor..