Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

runningkawa schreef:Dat is zeker een heel fijn bitje
Helaas zie je ze in de winkel vaak met plat tussen stukje. Ik heb ze tenminste alleen nog maar online gezien met bol tussen stukje
Sappos schreef:Dubbelgebroken is zachter omdat je niet het notenkraker effect hebt dus zou met dubbelgebroken beginnen.
bromfiets schreef:runningkawa schreef:Dat is zeker een heel fijn bitje
Helaas zie je ze in de winkel vaak met plat tussen stukje. Ik heb ze tenminste alleen nog maar online gezien met bol tussen stukje
We hebben er een aantal liggen, allemaal met bol tussenstukje. Die komen gewoon uit de winkel... Maar we hebben ze al een aantal jaar geleden aangeschaft dus misschien dat de mode inmiddels veranderd is

bromfiets schreef:Wij beginnen meestal met een dubbelgebroken kneveltrens. Die ligt stiller in de mond
runningkawa schreef:Dat is zeker een heel fijn bitje
Citaat:dubbel gebroken watertrens te beginnen met bol tussenstukje (ja die zijn nog gewoon in de ruitershop te krijgen, de mijne is van t merk horse & more duits merk)