Deze week zijn er een paar leuke foto's gemaakt van de crosstraining van mij in Nunspeet met mijn favo paardje Pele. Een zeer felle maar erg lieve Gelderse die met MAG 10 over een balk vliegt.

Uh aan mijn gezichtuitdrukking werk ik nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AtlantisA schreef:Die soort blokken hebben wij ook vlakbij! Echt leuk is dat!
Wel vind ik dat het LIJKT alsof je hem vaak belemmert met de teugel, dat je jezelf ermee opvangt, dit kan een momentopname zijn, wat altijd zo met foto's is vind ik
Verder écht leuk paardje!
kruimeltje3 schreef:Uh aan mijn gezichtuitdrukking werk ik nog
Ik moet inderdaad zeggen dat het opvalt dat het paard er een stuk vrolijker uitziet dan jij
Wel een lekker ding zeg, mooi type
kruimeltje3 schreef:AtlantisA schreef:Die soort blokken hebben wij ook vlakbij! Echt leuk is dat!
Wel vind ik dat het LIJKT alsof je hem vaak belemmert met de teugel, dat je jezelf ermee opvangt, dit kan een momentopname zijn, wat altijd zo met foto's is vind ik
Verder écht leuk paardje!
Ja lijkt idd zo, bij foto drie was dat ook het gaval.
De andere niet. Omdat je een korte opsprong hebt vanaf de zijkant en er daarna meteen een afsprong kan ik niet teveel teugel geven anders ben ik de controle kwijt en belanden we in verweggistan en wil niet weten hoe ik op de grond. Ik hoor natuurlijk al eerder achterover te zitten bij de afsprong.
gr
is wel leuk zo haha

? hahaha
Wil je ook een complimentje geven over je houding, vind hem erg netjes
Probeer alleen wel je paard wat meer teugel te geven tijdens de sprong. Verder is het echt helemaal geweldig hoor
ThessaKeizer schreef:Zo, super stoer zeg, gaaf paard ook om te zien.
Alleen lijkt het wel of je erg veel met je sporen in zijn lijf zit te prikken, misschien kun je die beter af doen? (is geen aanval hoor)
Groetjes Thessa en Aike