Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pleasure_21 schreef:wat the fiets is getemd.
en waar maken de bekende onder jullie die hier zo bedehand zitten te doen zich druk over waar ik mijn vraag stel,
men ken toch gwoon antwoord geven als ze daar zin in hebben
en net als jullie houd dan gwoon lekker je mond dan zijn er ook gene problemen.
en welkom op Bokt.
pleasure_21 schreef:wat the fiets is getemd.
pleasure_21 schreef:en waar maken de bekende onder jullie die hier zo bedehand zitten te doen zich druk over waar ik mijn vraag stel,
pleasure_21 schreef:men ken toch gwoon antwoord geven als ze daar zin in hebben
pleasure_21 schreef:en net als jullie houd dan gwoon lekker je mond dan zijn er ook gene problemen.

pretletter17 schreef:Had net een antwoord getypt, klik op voorbeeld, zie bovenstaand berichtje van TS tevoorschijn komen en dacht... nou, laat dan maar als je zo reageert. Zoek het maar op in de Help...
pleasure_21 schreef:hahhaah aghja ik leer snel,en wat ik zeg jij fockt mensen ik bedank ze als ze me helpen jij doet hoe ik het noem bijdehand en waarom ...
tjaa maakt het uit,ik doe het allemaal voor jou . ,
pleasure_21 schreef:hahhaah aghja ik leer snel,en wat ik zeg jij fockt mensen ik bedank ze als ze me helpen jij doet hoe ik het noem bijdehand en waarom ...
tjaa maakt het uit,ik doe het allemaal voor jou . ,
Daar staat echt een hele hoop handige informatie in met hoe alles werkt op bokt
pleasure_21 schreef:alleen ik heb er nog niks aan want enige wat ik nu nog steeds maar kan is een bericht naar jullie sturen helaas.
pleasure_21 schreef:super bedankt