Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

doerakje schreef:je bent zeker erg hard op je hoofd gevallen
_lies_ schreef:Ik zou er niet hebben opgestapt zeg!
En die wei ziet er ook behoorlijk blubberig uit, je paard kan er zo in uitglijden.

s_lovee_m schreef:doerakje schreef:je bent zeker erg hard op je hoofd gevallen
Deze opmerking slaat gewoon NERGENS op.
Het was niet eens van mijn eige paard.
En al was het wel zo, waar bemoei je je dan mee?
.
Het is zo jammer als het weer fout gaat, nu was het een gat en hersenschudding. Wat is de volgende halte? Schedelbreuk? Het is niet je eigen verantwoordelijkheid: als je pleurt betaald de verzekering van de eigenaar van het paard jouw schade en herstel... bedenk dat maar eens goed 
Welshcobfan schreef:Wat ik echter niet snap: waarom laat de eigenaar en jouw ouders je op het paard rijden met zonder cap en met hechtingen...Het is zo jammer als het weer fout gaat, nu was het een gat en hersenschudding. Wat is de volgende halte? Schedelbreuk? Het is niet je eigen verantwoordelijkheid: als je pleurt betaald de verzekering van de eigenaar van het paard jouw schade en herstel... bedenk dat maar eens goed
Denk aan jezelf en aan je gezondheid. 
ik had het denk ik ook niet kunnen laten
Pel schreef:ik vind dat er wel erg moeilijk om wordt gedaan, maar goed dat kennen we nu onderhand wel..
het is haar EIGEN verantwoordelijkheid, er is zoveel niet slim.
zij kiest hier zelf voor en kent haar paard waarschijnlijk zo goed dat ze het vertrouwt.
ik vind niet dat er hier nu ontzettend over gezeurt moet worden.
leuk paard heb je zegik had het denk ik ook niet kunnen laten
s_lovee_m schreef:1. Ik rij met LOSSE teugels aangezien ik nog steeds niet goed met me hand kan bewegen.
2. Ik kon geen andere broek aan aangezien ook mijn knie open ligt.
3. De weiland waar ik reed, was NIET te nat.
Als jullie alleen negatief kunnen reageren.
Dan hoef het voor mij niet.
Kunnen jullie wel zeggen komop, maar je moet kijke nwaar je het tegen hebt.
Als je het nou tegen een leeftijdgenoot hebt oke, maar tegen een kind ja.
Een kind vat het anders op dan een volwassenen.
Maar goed zoek het uit ofzo?:S .

)