Tor is de appelschimmel (hengst, eigenlijk niet mijn verzorgpaard, maar hij wou niet luisteren dus ben ik er even mee gaan rijden terwijl Katrien foto's trok) en Black dus de zwarte (merrie en mijn eigenlijke verzorgpaard)

Standfoto, hij was de hele tijd met z'n hoofd aan het zwaaien dus hangen de teugels er maar wat vaagjes bij

Standfoto van vooren hoezo eigenwijs?

Katrien weer op Tor

Zwart duiveltje even herinstappen (ja ik weet dat ik eigenlijk te groot voor d'r ben, maar ze kan het best dragen hoor)

Zwart duiveltje @ volte (nee d'r zadel ligt nooit goed,vandaar ook die staartriem, boomloos zadel in aantocht)

Zwart duiveltje in draf (ohoh waar ga ik heen??? Heb ik soms een zieke radijs gezien?)
Filmpje van mij&Tor
Aangezien ik hem dus even reed om hem beter te laten luisteren zit ik dus nog veel met mijn benen te werken, loopt hij niet altijd even ontspannen en schudt hij nogal wat met zijn hoofd.
een reactie zou leuk zijn

STOP alsjeblieft met het rijden op de zwarte pony!! Het meeste commentaar is al gegeven, ik ga in het geheel met merrieveulen en Kathy mee, en zal je ook niet nog verder lastigvallen met hetzelfde commentaar. MAAR ik hoop dat het na al deze waarschuwingen en reacties wél tot je doordringt dat dit absoluut niet meer kan. Doe die arme pony een plezier en ga er andere dingen mee doen. Er is nog zóveel meer dan alleen rijden..