Sinds vorige week staat Desprit op een nieuwe stal.
Ze stond (als het nog mooi weer was) op onze weide en toen moest ik dus ook altijd in de weide rijden. Maar nu het zo'n K.utweer is , ligt de weide echt superslecht en kon ik dus echt niet deftig meer rijden.En daarom ging het dus al een tijdje echt niet meer goed het rijden

Nu staat ze op een Privéstal ( waar Laverite ook staat).Dus nu heb ik eindelijk een deftige binnenpiste ter beschikking en kan ik terug deftig rijden.Ze staat daar ook wel in de weide maar de weides zijn droger en vanaf de nieuwe stallen gezet worden mag ze snachts op stal en overdag de wei in.In de herfstvakantie heeft ze een weekje moeten stilstaan omdat ik werd geoppereerd aan m'n wijsheidstanden en ik kon dus een week niet rijden en als ik thuis kwam van school was het ook al donker dus dan kon ik ook niet meer rijden.Nu gaat het rijden al terug beter maar de eerste dagen waren een ramp.
De foto's zijn de tweede dag genomen toen ze daar stond en ook weer de tweede keer dat ik erop zat na een weekje. Dus hou er rekening mee dat alles daar nog nieuw is voor haar en dat ze haar aandacht dus meer op de omgeving had dan op mij.En daarbij komt nog eens dat ze een koeienfobie heeft en op die stal staan er dus ook koeien die ze steeds hoort en ziet.Dus vanaf ze een koe hoort is de aandacht weer weg
Maar nu na een weekje is het al superveel verbeterd dus ze leert het wel
De foto's zijn niet super , en het rijden ging ook niet super , maar toch wil ik dezen foto's laten zien
Binnenkort hoop ik nog eens goeie foto's te hebben.De foto's:
1

drafje
2

3

mn binnenhand!
4

Te veel op de voorhand...
5

6

en hier ging ze dan weer hangen..
7

Het rijden gaat ondertussen al weer wat beter

Tips en commentaar mogen maar hou het lief.
Groetjes Alison
Die kleur

leuke combinatie ook