dit paard staat ook te koop.. geïnteresseerden kunnen altijd iets laten weten!
de foto's zijn van mindere kwaliteit door het verlichten en uploaden.. maar zo krijgen jullie wel een beeld!
commentaar zal ze zelf wel geven eh

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Yvonnelind schreef:Ik zou eerst maar eens met de basis bezig gaan, want dit ziet er erg opgeprikt en strak uit en dat is jammer. Ik zou graag meer lengte in dit paard zien, waarbij het actief van achter naar voren loopt met een soepele en ontspannen hals, rug en kaak. Op verschillende foto's zie je hoe het paard achter de teugel kruipt en zo het contact met de hand vermijdt. (je hebt geen aanleuning; je paard volgt je hand niet voorwaarts neerwaarts naar beneden).
Ik denk dat je bij verkoop meer indruk maakt als je het paard correct rijdt in de basis, dan dat je er een opgeprikte show van probeert te maken (want sorry; zo ziet het er uit in mijn ogen)... Het is een leuk paard en ik denk dat jij beter kunt dan dit
alleen mag hij naar mijn menig nog wat lager met zijn hals, en zijn achterbenen er wat meer bij. Succes!!
) te gaan zitten ipv op je kont. Je zit is zo erg slecht. Ook heb ik sterk het idee dat het paard er af en toe achter kruipt.

De foto's zijn natuurlijk maar moment opname's (slecht moment opname's dat wel)
).

je zadel ligt alles behalve goed..

Dat het zadel naar achter kiept was me nog niet zo hard opgevallen! Pas bij het zien van de foto's. Zonder ruiter ligt het namelijk wel goed!! Ik zal er morgen nog eens naar kijken!
!