Deze foto's zijn van Maandag (12 November). Het rijden ging niet zo fijn, hij hield wat vast. (vandaar ook de hoge hoofd-hals).
Het springen ging wel lekker, we hebben 76 cm gesprongen! het hoogste wat hij ooit heeft gesprongen volgens mij

Hij deed het heel makkelijk! Ik ben van plan om toch meer te gaan springen met hem, want eigenlijk wil ik volgend jaar wel eens met hem springen op concours en ik wil heeeeeel graag een cross met hem rijden. Maar we zien wel hoe het gaat!

Ik heb trouwens weer mijn dressuurzadel erop, heb nu wel de beugels een gaatje korter gedaan.
Ik vind zelf dat ik iets te scheef zit boven de sprong. ik doe dit om Leandro op het goede been te laten landen, (doet ie ook nog!) omdat ik dat makkelijk vind. Maar ik moet iets minder scheef zitten vind ik.
Even wat info over Leandro:
Aester El Niño x Anjershof Rocky
ruin
4 jaar
1.48 m.
welsh nwr
we zijn B-dressuur.
Hier de foto's!
1.

Op een hindernis aanrijden
2.

inrijden (dit bedoel ik met hoog hals-hoofd) Lekker gespierd is hij
3.

Bijna zelfde, ik heb mijn ogen hier alleen niet dicht
4.

haha, hij wordt echt heel fanatiek!
5.

6.

hoe hij kijkt

7.

8.

9.

10.

en nog even met mijn veulen Cardisha
11.

Geniet van mijn knapperd!

http://www.hulstkampsleandro.web-log.nl
Laat je een berichtje achter?
Vind hem echt zo leuk!
, heeft er wel plezier in !!

achja, ik heb wel een paar keer proberen het zadel iets te verschuiven, maar het was maar heel even, daarna heb ik mijn beugels weer langer gemaakt.
.. armani is nog steeds aan het ontdekken waarom hij niet door de hindernis heen mag lopen