Hanneke zal ook vast wel reageren

Kwaliteit is slecht, maar dat is dan jammer.
Commentaar mag, maar hou het lief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar Twirres was wel een beetje dwars vandaag, ze wou steeds naar het midden van de bak toe enzo... 
Gewoon lekker oefenen op Twirre

Vind alleen dat je voor het plaatje iets te groot voor bent, maar het kan nog wel hoor

Dit is ook niet echt leuk voor haar.

Cynn_x schreef:Wow, 1 iemand begint wat negatief, en de rest volgt gelijk.
Mensen, houd het een beetje leuk oke ?Dit is ook niet echt leuk voor haar.
![]()
Het is een manegepony, daar wordt je toch wel eens op verschillende pony's gezet ? En de ene is wat kleiner dan de andere, nou en ?
Ik vind je er nog gewoon op passen hoor, no problem. De pony heeft er duidelijk geen problemen mee. En trouwens, ik heb echt wel 100x erger gezien hoor.![]()
Manegepony's zijn vaak ook hartstikke braaf, maar ze krijgen telkens maar verschillende ruiters op hun rug. Vind je het dan gek dat een pony er dan wat eerder gespannen uitziet, en niet zo makkelijk netjes aan de teugel enz. wil lopen ? Ik niet ! Het is altijd maar weer afwachten voor die beestjes wat voor eentje ze er nou weer op hun rug zetten. Zo'n eentje die niet kan zitten, maar blijft schoppen, of lekker in de mond loopt te hangen etc. etc.![]()
Meid, ík vind dat het er gewoon heel leuk uitziet, en het is ook een hele leuke pony !
Gewoon lekker doorgaan met op de manege rijden, op verschillende pony's rijden en je leert heel veel ! Iedere pony is anders.
Lekker ontspannen zitten, knik in je ellebogen, voor je uit kijken, en lekker op je kont zitten. En vooral lachen, that's it !![]()
't komt allemaal wel goed, je komt er echt wel.
Enne, onthoud : Rome en Parijs zijn ook niet in 1 en dezelfde dag gebouwd ! Doe rustig aan, stapje voor stapje, en vooral genieten !
AaronYve schreef:@ cynn_x,
is toch ook niet negatief bedoelt!? Teminste wat ik heb geschreven vind ik echt niet negatief. Het is mijn gedachte over deze foto's. En ik wil ook TS niet afkraken ofzo hoor, het is een hele leuke pony om te zien, en ja om te leren heb je les