1e wedstrijd; 169
2e wedstrijd; 180
3e wedstrijd (zie foto's); 174
Vivaldi is 5 jaar en dit zijn zijn 1e dressuurwedstrijden met mij. Hij loopt verder ingespannen, waarbij hij 2 wedstrijden heeft gelopen.
Hij is nog erg onrustig in zijn mond, nog geen constante aanleuning, en nog erg vlug. Hij doet wel goed zijn best, heeft dan ook enorme gangen en een geweldig karakter. Hij zet graag zijn hoofd erop, waardoor sommige stukken onrustig in aanleuning gaan.
Doordat hij zo'n enorme gangen heeft en ik net een overgang heb gemaakt van pony naar paard, ga ik nog erg graag voorover hangen (en niet zo'n beetje ook niet
). Hier wordt aan gewerkt.Foto's zijn gemaakt door Unika op bokt op de wedstrijd in Sevenum, waardoor ik 3 foto's heb die ik graag wil laten zien.
Graag opbouwend commentaar, paard kent nog niet veel, zijn nog met de basis bezig.
Eventuele tips tegen voorover hangen en op links zitten horen ook bij het commentaar!
Enjoy!!
Stappen, met Melanie van onze club ingesprek

Drafje, rustig en ontspannen, maar hang zelf erg voorover. Handen ook wat hoog.

En de laatste, super mooie foto vind ik zelf. Zijn enorme beenwerk in de galop (lastig uit te zitten hoor
). Jammer dat hij niet rond loopt, het is natuurlijk wel een momentopname. Dus ook nog niet constant in aanleuning zoals je ziet.
Groetjes Aniek.

Lekker aan gaan werken dus.