Naast fries Casper rijd ik nog 3 andere paarden.
Van Zip ben ik vorige week als een raket er vanaf gelanceerd
Hij schrok, vloog ongecontroleerd de bak door, en op het moment dat ik dacht dat hij door de omheining vloog stopte hij en vloog naar rechts.... en ik naar links
Huppakee met me rug de omheining in...Met als resultaat -volgens de dokter.....- zwaar gekneusd heiligbeen + pols.
Op sommige foto's zit ik ook raar met mijn rug, omdat het anders zeer doet, en ik niet op mijn eigen zadel zat maar een andere die ik niet echt prettig - ook voor mijn rug- vond zitten

Zip is 3 jaar oud, ik rijd er ong. 3 weken op. Hij is daarvoor een maand naar een inrijstal geweest

Zip zijn papa is Painted Black. Hij loopt nog niet aan de teugel. Maar dat vind ik nog niet belangrijk

Het belangrijkste vind ik op het moment dat hij góed voorwaarts en actief is, en hij goed op de hulpen reageert
Ik heb liever een actiever paard wat zijn hoofd wat hoger houden, dan een niet actief paard wat met zijn koppie naar beneden loopt

Hij moet natuurlijk nog bespiering e.d. krijgen, maar dat komt allemaal wel

Zip:
[1.]

[2.]

[3.]

[4.]

[5.]

[6.] Galop

[7.]

[8.]

[9.]

[10.]

[11.]

Dat achterbeentje

[12.]

I
Zip
Hij is zoooooo lief 
Ik heb ook nog 2 filmpjes van hem
:http://www.youtube.com/watch?v=KXmlb6Gr644
en:
http://www.youtube.com/watch?v=LpaX2sVb88g
^omdat hij nog niet geweldig reageert op mijn hulpen ben ik ook veel bezig met overgangen, schijnovergangen en schakelen.

En zijn oma. Kevita is 15 jaar oud en 7 jaar niet meer onder het zadel geweest. Ik pak haar nu dus weer op. Althans ik rijd er al 3 a 4 maanden op

Kevita is een paard wat héél erg schrikachtig is. Ik ben er echt al ontelbaren keren mee door de bak geschoten omdat ze wat zag
-vandaar dat ze zo lang niet meer onder het zadel was want er durfde niemand echt meer op...- We hebben maar een paar foto's omdat ze ineens een aantal hanen naast de bak gingen slachten....

En wij de dierenvrienden (
) konden dat niet aanzien (en waarschijnlijk was ik dan ook met Kevita de bak door geschoten
) dus zijn we maar gestopt (en veilig naar binnen gegaan
)[13.] Ik longeer haar altijd eerst

[14.]

[15.]

[16.]

Ik geloof dat ze hier ging briesen

Ntlie_ heeft alle foto's gemaakt (bedankt daarvoor
)Ook hebben we fries Casper op de foto gezet, dit is het topic:
viewtopic.php?f=10&t=854975
Bedankt voor het kijken!

!