De foto's zijn gemaakt door AF Fotografie, AnneFleur @ bokt. Het is verboden om de foto's te gebruiken of om ze te kopieren, daarvoor ook het copyright teken in de foto's. Wil je iets? Kun je me altijd een PB-tje of E-mail sturen!
Over de pony:
Kantje's Walenka is een Young Winsome's Adrian X Kantje's Ronaldo X Carlo. Ze is springefokt maar ik rij er meer dressuur mee. Nu beginnen we een beetje met een sprongetje te oefenen wat ze al erg goed oppakt. Ze is 4 jaar en nog niet zolang onder het zadel. Ik heb haar zelf zadelmak gemaakt met juiste begeleiding erbij! Ik rij sinds een tijdje ook al dressuurwedstrijden met haar in de B we hebben inmiddels 5 winstpunten, en doen alles geleidelijk en rustig aan. Vorig jaar is ze bevallen van een prachtig merrie veulen. (vandaar dat ze later zadelmak is gemaakt).
Over mij:
Ik heb 3 jaar geleden een super uitstekende dressuurpony gekregen die FEI dressuur had gelopen en Z had gesprongen. Daarvan heb ik alles geleerd, en hij heeft mij ook naar het Z begeleid. Dus ik ben zelf al Z geweest en was toe aan een nieuwe uitdaging, daarvoor heb ik een drachtig merrie gekregen die nog niks kende.
Graag geef niet al te veel comentaar op mijn houding, ik weet zelf wat ik eraan moet verbeteren, alleen gaat het bij mij moeilijk.
Nu lang genoeg gepraat en nu de foto's, LET OP!! foto's staan niet op volgorde:
1.

Mooie foto samen met mn toppertje
2.

Klein stukje van het zadel en de pad
3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

De toeschouwers
15.

En als laatst haar dochter, die elke dag nadat ik haar schoon heb gemaakt er weer smerig uit ziet
Ik hoop dat jullie de foto's mooi vinden (ze zijn vergroot of verkleind, daarom soms iets wazig). Nogmaals gebruik de foto's niet voor eigen belangen!!!
Je mag comentaar geven maar hou het netjes!