Zoals de naam al zegt mocht ik Zsa Zsa weer van stal trekken en weer eens rondhobbelen op haar. Ze gaat de laatste tijd echt als een trein en vandaag liep ze weer super fijn. Er waren foto's gemaakt en ik dacht die moet ik delen
vandaar.Even een korte schets van Zsa Zsa.
Zsa Zsa is 3 jaar en een Sir Sinclair x Bredero. Ze is nu ongeveer 3 a 4 maanden echt onder het zadel en het gaat echt super. Ze pakt alles goed op, soms iets te snel. Ze denkt graag vooruit, dus we doen veel verschillende dingen.
nou genoeg gel*lt, hier dan de foto's. Ze staan zo goed als op volgorde. Van het losrijden heb ik helaas geen foto's...
1. Na het losrijden even stappen en de spiertjes ontspannen:

2. Weer opgepakt en aan het draven

3. Mevrouw wilde daarna niet meer zakken en alleen maar bovenin lopen. Op zo'n moment stel ik haar dan even iets dieper en ronder in zodat ze wel weet dat ze toch behoort te zakken. reageert ze hier goed op, zoals te zien is op de foto, mag ze daarna weer bovenin lopen.

4. Vlak na het aandraven

5. uiteraard hebben we ook rechtsom gereden, daar alleen minder foto's van... vraag me niet waarom

6. galopje linksom. Braaf paard
ze zit zoooooo fijn

7. vlak na de galop weer draven. Ze wil nogal te veel terug komen dus na de overgang moet ze naar voren:

8. Braaf paard! uitdraven:

9. en daarna lekker in de wei met d'r grote broer:

er zijn veel verbeterpunten aan mezelf, maar ik wil even zeggen dat ik van de eigenaar met kortere stijgbeugels moet rijden omdat hij nog steeds een beetje bang is dat ze inene wegrent en ik zou vallen
wel erg lief en bezorgd dus
. vandaar dat ik soms achterin het zadel zit. daarnaast zijn me laarzen net nieuw en is dit de 3e keer dat ik ermee op het paard zit dus ze doen auwa 
verder:
- pianohandjes
- chickenwings
- inknikken van mijn rechterheup
voor alle andere verbeterpunten sta ik open, als het maar onderbouwd gebracht wordt zodat ik er ook wat mee kan

bedankt voor het kijkje! laat je ook even een berichtje achter?

en leuk. de foto's geven een goed en fijn beeld