Vandaag hebben we ook Nowie wat hele kleine sprongetjes laten doen. Ze was heel braaf en we zijn dan ook erg trots op ons jonkie. Het ziet er af en toe wel een beetje komisch uit, maar het was ook pas de 1e keer dat ze sprong. Ik ben benieuwd naar hoe het de volgende keer gaat.
@Jessy: Ik zat laatst nog eens naar de baby-foto's te kijken. Ze is natuurlijk zo veranderd, maar het hoofdje is nog echt Nowie
Deze knappe meid gaan we echt niet ruilen We zien er nog veel te veel toekomst in
Ruiter heeft gewoon contact met de mond, wat belangrijk is bij het springen. Zeker zo'n jonkie moet je niet te loslaten, kunnen ze heel onzeker van worden
Wat ziet het er fijn uit zo zeg Wel leuk om een keer foto's te zien Filmpjes kijk ik later, kan ik helaas niet op deze computer
Handen mee is nog niet echt een issue op dit moment. Ze springt nog nauwelijks en het is allemaal nogal onvoorspelbaar met zo'n jonkie die voor het eerst balken ziet Gewoon netjes blijven ondersteunen en terug blijven zitten tot in de afzet vind ik belangrijker bij die jonge paarden. Dat kleine huppeltje dat ze maken daar hoef ik niet zoveel mijn hand voor naar voren te doen. Bovendien geef ik zoveel mee als ze vragen van voren en zit ik niet tegen, lijkt mij dus prima
Leuk paardje! Wat betreft het springen, daar geef ik geen commentaar op want dit is meer een huppeltje dan een sprong . Dressuurmatig heb je hem heel lekker ontspannen aan het lopen. Ik vraag me alleen af of je hem niet meer voorwaarts zou kunnen rijden. Ik heb het idee dat hij soms een beetje terug valt in tempo. Maar verder ziet het er goed uit hoor.
Ze is nog wat terughoudend Marquez, probeer ook wel iets meer voorwaarts te rijden, maar zeker als het hard waait dan valt ze snel terug in tempo. Wordt aan gewerkt iig
jeetje ik ben zo jaloers op jou paarden, maar ik vind haar echt de leukste.. ze is zo af.. zo perfect ik vind haarhelemaal geweldig.. zou der zo op verliefd kunnen worden
Nowie is echt supercool!!!! Ik kan me het moment nog goed herinneren dat ik de 1e keer foto's van haar zag als veulen: WAUW! Ze lijkt ietjes overbouwd, maar dat komt allemaal nog wel goed! Succes nog verder!
Ben zelf ook wel heel erg gek van haar. Het is toch allemaal al speciaal omdat het mijn eerste eigen fokproduct is, maar dat ze het zo goed doet maakt het nog een keer dubbel zo leuk