Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mariska32 schreef:het niet leuk om te zeggen maar als jij er er zelf last van krijgt zou ik me er iets meer van terug houden.
ik heb in de zelfde situatie gezeten en steeds was er een lichtpunje...voor even.
zolang de eigenaresse denkt goed bezig te zijn dring je toch niet door,en jij maakt je steeds meer zorgen.
je kan alleen hopen dat ze een keer [op tijd] wakker word.
EngeltjeS schreef:Maar het dier is met de kin op de borst vast gezet, en na drie minuten (ik citeer de eigenaar) na drie minuten, gaf het dier na. Logisch! Dit is zeer onprettig, maar ze kan er niet tegen ingaan. Ze is naar voren gejaagd op deze manier, en is een keer gevallen. Maar ze joegen haar nog steeds op. Na een tijd gaf ze dus na, en mocht het iets losser.

monsterrs schreef:Heeey Devica, wat een toeval dat ik zomaar je topic lees
Kwam er pas achter toen iemand, zei; Devica![]()
Dit is inderdaad niet echt leuk. Maar je hebt ze dus al verteld wat je er van vindt? En daar luisteren ze niet naar. Ik zou niet weten wat je er anders nog aan kunt doen. Boos worden, maar dan weet ik niet of je je verzorgpaarden er aan over houd![]()
moeilijk moeilijk moeilijk
groetjes Marianne

garny95 schreef:ik zou geen ritten buiten meer gaan maken met deze dame en ik zou vertellen wat het met me doet, dat ik er helemaal het vreselijk vind en dat ik gisteren in shock naar huis ben geegaan. Hou het bij jezelf, blijf praten in de ikvorm dankan je het verder bij hun laten wat ze er mee doen. Wat ik zo lees, is dit paard niet geschikt voor de berijdster en wees blij met de fysio, er zitten zeker problemen in dit paard.
marleen89 schreef:wat ontzettend vervelend inderdaad toch proberen er telkens erover te beginnen misschien gaat er toch op een moment dan een lichtje bij ze branden en ik zou inderdaad ook geen buitenritten meer met haar maken misschien dringt het dan door. succes ermee
EngeltjeS schreef:garny95 schreef:ik zou geen ritten buiten meer gaan maken met deze dame en ik zou vertellen wat het met me doet, dat ik er helemaal het vreselijk vind en dat ik gisteren in shock naar huis ben geegaan. Hou het bij jezelf, blijf praten in de ikvorm dankan je het verder bij hun laten wat ze er mee doen. Wat ik zo lees, is dit paard niet geschikt voor de berijdster en wees blij met de fysio, er zitten zeker problemen in dit paard.
Ik ben er al meerdere malen tegenin gegaan, discussie opgezocht, maar niets lijkt te helpen.
Het is stom dat ik het zeg, maar waarom zien hun het niet in?
Citaat:garny95 Onderwerp bericht: Re: Verschrikkelijke manier van rijden...Geplaatst: Vandaag, 19:13
en iedereen maar zo inzitten over Power and Paint toendertijd, zo zie je maar weer dat er ook andere mensen zijn. Ik zie het helemaal voor me, het arme paardje :'(