Het is alweer 3 weekjes terug ondertussen, maar heel druk gehad enzo..
Wilde ze toch niet onthouden!

Dit is Corilina, alias Ukkie

Een 19 jarige shetlandermerrie van ongeveer 90 cm, die nu ruim een halfjaar onder mijn hoede staat

In dat halfjaar moest ze aan het werk, en af en toe pakten we het springen mee. Gelukkig vind ze dit leuk en gaat het steeds beter!
Drie weken terug zat ze al aardig in d'r vacht, maar het was lekker weer, niet te warm maar ook niet te koud, dus ik durfde het wel weer aan om eens te springen nu ik nog een fotografe (NieneWiep) mee had. uiteraard hebben we haar na het springen heel goed uitgestapt!
Van tevoren ook goed warm gewerkt, hier alleen geen foto's van.
Commentaar om alles te verbeteren graag!
Een ding wel, ik spring met halster en blijf dat ook doen omdat ze een bit niet accepteert vanwege een scheef snoetje (door een ongeluk met de kar vroeger). Ik kan misschien beter de longeerlijn aan de zijkant vastmaken... hmm

Goeed genoeg gekletst!
1. Vroegâh, april dus

En nu
2. We beginnen met balkjes springen, stel je voor dat ze in je beentjes bijten

3. Toekijken hoe de baas de sprong maakt (soms loopt ze er dan heel bijdehand op af en duwt hem weer om, flauw hoor
)
4. En we gaan binnenstebuiten de bocht door
(normaal dus niet
)
5. We beginnen met een laag kruisje

6. I believe I can fly

7. Het kruisje lijkt te groeien
wat hoger dus
8. Nienke had d'r even over gepakt, al aardig warm, wel smakkende lipjes

9. Een steiltje

10. Balkjes hupsen, even de benen optillen

(stiekem had ze de balk eraf gegooid)

11. Al wat breder, ene helft van het kruisje op 1e pyon, andere helft op 2e pyon

12. En waar we naartoe gewerkt hebben!
2 pyonnen breed, ong 55 cm hoog. Ik had met d'r afgesproken dat ze 'm 2 keer zou springen en dat deed ze (daarna weigert ze ook gewoon doodleuk hoor
) Ben heel trots hierop!Een paar maanden terug had ze het vertrouwen in mij nog niet gehad om dit te durven springen.

13. Volgende keer kunnen we nog wel wat hoger
(maar dat wordt toch echt na de winter pas weer!)

14. Los, de dag erna geloof ik

15. En tot slot d'r lieve mooie koppie

Tips en commentaar zijn welkom, maar hou het vriendelijk!
(we kunnen er alleen maar beter in worden toch
)Groetjes Ilse
!
. 
valt mee, maar je moet wel opletten
)