belbellie schreef:ziet er leuk uit!!! lijkt me wel dat je er veel vertrouwen voor nodig hebt ook in het paard, maar ziet er goed uit
Dank je wel! Klopt vertrouwen is erg belangrijk.
belbellie schreef:ziet er leuk uit!!! lijkt me wel dat je er veel vertrouwen voor nodig hebt ook in het paard, maar ziet er goed uit
Dank je!
Corelli schreef:ziet er gaaf uit hoor! was diegene hard gevallen?
Vind het zo cool dat jullie paard zo onverstoorbaar doorloopt! Ik denk niet dat alle paarden dat zo maar kunnen! Goed hoor

nette prestatie

Dank je!
De val viel wel mee, het was meer dat ze erg baalde.
Klopt, maar soms merk je aan het paard wel als hij de oefening moeilijk vind hoor, dan valt die weleens terug in de draf.
DKTJA schreef:ziet er goed uit!
zou het kunnen dat een aantal van jullie team 30 Juni op manege beekshof zijn geweest voor een demonstratie?
Dank je!
Nee volgens mij waren wij dat niet. iig kan ik het me zo even niet herinneren.
_pauline_ schreef:Ziet er leuk uit! Jammer dat er een meisje is gevallen, maar volgende keer beter toch? Het lijkt mij trouwens heel erg leuk om in zo;n team te zitten!
Dank je!
Ja het is zeker leuk in teamverband, vind dat ook leuker dan solo!
muiske07 schreef:leuk die foto's
ook wel veel lenigheid voor nodig precies.
sjiek dat je dit kan!
toch hou ik liever van kozakkenvoltige, op rechte lijn en in een rengalop zonder longe.
Dank je wel!
Ja dat lijkt me ook ontzettend gaaf om te doen..
loez schreef:Wow, leuk om een keer te zien, zou het zelf ook erg graag willen doen aangezien ik altijd geturnt heb, en altijd paard gereden heb. Helaas heb ik nooit de mogelijkheden er voor gehad. Maar wie weet in de toekomst

Wel goede resultaten voor het NK

Dank je!
Ja dan zal voltige ook wel wat voor jou zijn denk ik inderdaaad!
SuusjeUtah schreef:Heej Nicky!
Wat een gave foto's, jammer van de foutjes...
Maar denk niet dat veel mensen het jullie nadoen hoor!

Dank je Suus!