Omdat ik nog regelmatig pb's ontvang hoe het nu met onze merries Zhara-Obertje en Zippy top T (finale merrie nmk 2007) gaat, plaats ik maar eens wat foto's. Zhara behoeft verwacht ik geen nadere toelichting meer,iedereen heeft haar neem ik aan nog gewoon goed kunnen volgen.
Zippy staat echter lekker gewoon bij ons thuis op stal. We hebben er nu al met al zo'n keer of 20 opgezeten, en ze doet het echt super. We doen lekker rustig aan met haar, ze is namelijk ook dragend, en zijn haar gewoon lekker licht ontspannen aan het berijden.
Over zippy kan ik niets anders dan met een grote
vertellen. Wat een paard, wat een schat. Echt een 200% meewerkend dier, ik prijs mezelf echt gelukkig met zo'n paard.Ze zal eind maart haar eerste veulen krijgen(ze krijg ook al een aardig buikje) dus tot die tijd doen we lekker rustig aan wat rijden, en de planning is om haar na het veulenen weer op te pakken en later in de dressuursport uit te brengen.
Ik heb maar een paar foto'tjes van het rijden van vanmorgen, maar wil ze toch even delen.
In de galop is ze soms nog een beetje jolig, dat zie je ook aan de foto, maar dat is puur van jong-ig heid.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
Groetjes!
1. Hier is Zippy in actie tijdens de NMK in Ermelo

2.

3.

4. De nog wat blije galopsprong
Ik ben er ook echt zeer gelukkig mee, ze heeft echt een top instelling
. Leuk trouwens, om haar in haar thuis en uit- outfit te zien.
. Je maakt gewoon nog zo'n kampioenspaard
. Gaat de merrie daarna de sport in, of komt er weer een veulen?