leuk dat je even een kijkje komt nemen

eerst even wat informatie:
we hebben Winnetoo (officieel Martin) net een week en hebben hem gekocht op de zuidlaren paardemarkt, we waren absoluut niet van plan een paard te kopen, maar deze konden we niet laten staan! hij is 10 jaar, afstamming onbekend. onwijs lieve pony die graag wil leren! weet zeker dat het helemaal goed gaat komen! dit is voor mij de eerste keer dat ik ''echt'' op hem reed dus hou daar rekening mee mijn buurmeisje _likepink_ (iris) heeft de rest van de week op hem gereden

We zijn van de week eerst maar even voor hem wezen shoppen, nieuw deken van Br, nieuw hoofdstel en peesbeschermers! we hopen nog veel plezier van hem te hebben

kijk en geniet, maar houd er rekening mee dat we hem pas een week hebben... nog niet eens (woensdag een week

zijn lieve hoofdje met nieuwe hoofdstel

iris met Win in draf, hij loopt nog erg op de voorhand, maar dat komt wel goed

ik stappen, mn handen moeten hoger en meer dragen, maar dat is altijd al fout van me geweest

iris weer

galop, hier ben ik te streng in mijn binnenhand, maar hij liep moeilijk te doen en ik wilde even reactie voor mn been, maar die kreeg ik duidelijk wel

draf

galop, duidelijk op voorhand, vandaar bovenstaande foto, met overduidelijke reactie

zijn nieuwe deken

ik moet zitten in galop

draf, weer opvoorhand

zoals je hier kunt zien, zitten er al hele fijne momenten tussen waar hij lekker loslaat, maar dit zal nog wel veel tijd kosten om hem mooi over zn rug te laten lopen en een actieve achterhand te geven, maar het is weer een leuke uitdaging!

zo stond hij op de markt

idem, hier hadden we hem net gekocht

thuis aangekomen , de wei verkennen, met deken van Viola

commentaar mag! mits goed onderbouwt! en dit was voor mij de eerste keer, en ik wil hem niet overvragen aangezien ik zijn verleden niet ken...
groetjes,
Evita en Iris