Royal en ik rijden eigenlijk alleen dressuurwedstrijden en zijn sinds een week of 6 begonnen met springles. Ondertussen gaat het erg goed, we durven steeds meer. Want hoe je het ook bekijkt, ik ben nog steeds op en top dressuurruiter die springen steeds leuker begint te vinden. Sinds we een keer samen in de hindernis hebben gelegen was de lol er namelijk af.
Nou was er een onderlinge cross van mijn vorige club waar ik HC aan mee gedaan heb, voor de ervaring. En wát was ik zenuwachtig, als een klein kind
De dressuur ging mede hierdoor echt slecht, hiervan ook geen fatsoenlijke plaatjes. Springen scheet ik em echt voor, maar dat ging TOP! Oh wat was ik trots. BB nog wel, maar we waren foutloos en nog vrij snel ook. Wauw, kon Royal wel zoenen
's Middags de cross, alle zenuwen waren over dus lekker rondje gereden. We gingen snel, heb haar alleen in hoeven te houden. Alles gesprongen op 1 na, dat werd een weigering.
Nou, trotser kon je mij niet krijgen hoor die dag! We hadden alle verwachtingen overtroffen, was een stap over een grote drempel

Nou, genoeg gel*ld, foto's! Deels uit een film, dus niet altijd even scherp maar toch leuk.
In het parcours...

Enthousiast?

Toen 's middags de cross...
Madam had er zin in, drentelkont

Hindernis 1

Nog es...

Beetje onduidelijk...

En de eindspurt

Royal wil nog wel een rondje

Nou, we hebben ervan genoten! Volgend jaar wie weet wel weer...
Weer een ervaring rijker.