De foto's:

Hier was ik een beetje aan het klungelen met mijn beugel
De slechte kwaliteit komt door het inzoomen en uploaden.
Commentaar mag, maar houd het gezellig!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik erger me nog regelmatig aan mijn eigen houding

Maar dat komt door die beugel 
maar dat komt wel weer;) Bedankt! Annemarie_ schreef:je bent iig flink vooruit gegaan. Die laatste foto ziet er toch goed uit hoor! Succes met junioren. Van wie krijg je trouwens precies les?
) Ik les nu bij Carola de Kreij, daar sta ik ook bij op stal. 
Unfaithful schreef:Hey muts, je ziet duidelijk verbetering! Ik mis u wel hoor.
Foei hè, geen cap op
Je hebt nog genoeg tijd met hem, dus lekker kilometers maken en dan eens junioren gaan starten, dat gaat best goed komen.
Oeeeh ik word gemist
Wanneer kun jij weer beginnen met wedstrijdstress?

massy schreef:netjes hoor ik vind je wel iets van anky hebben als ik de foto's zo ziet haah
super mooi paard heb je ook
cle0o_o0 schreef:Annemarie_ schreef:je bent iig flink vooruit gegaan. Die laatste foto ziet er toch goed uit hoor! Succes met junioren. Van wie krijg je trouwens precies les?
Dankje, op die laatste foto ben ik ook best trots (en de ena laatste foto ook, trouwens) Ik les nu bij Carola de Kreij, daar sta ik ook bij op stal.
Eerst vond ik Maiko echt een normaal paard, vond het er allemaal zo saai en zeker niet juniorenwaardig uit zien (sorry), maar op deze foto's laten jullie het tegendeel zien.
cle0o_o0 schreef:Unfaithful schreef:Hey muts, je ziet duidelijk verbetering! Ik mis u wel hoor.
Foei hè, geen cap op
Je hebt nog genoeg tijd met hem, dus lekker kilometers maken en dan eens junioren gaan starten, dat gaat best goed komen.
DankjeOeeeh ik word gemist
![]()
Wanneer kun jij weer beginnen met wedstrijdstress?
Katja schreef:Volgens mij moet er een keer iemand mooie foto's van jullie gaan maken want het ziet er heel goed uit zover het op deze plaatjes te beoordelen is.
cle0o_o0 schreef:wat vinden jullie trouwens van mijn ultra hippe roze bontje

Ik hoorde dat roze bij mannen helemaal in is dus ik ben maar meteen naar de ruitershop gerend he