Ik heb naomi nu iets meer dan 4 jaar. Ze is nu 9 jaar oud. We hebben erg veel tegenslagen gehad, meer tegenslagen dan iets anders eigenlijk. Maar toch ben ik erg gek op haar
Ze heeft nu weer net een week stil gestaan. Ze had een eiwitallergie opgelopen waardoor ze onder de bulten zat. Ze was dus lekker fris en wilde erg graag crossen. in de les zijn we bezig met der wat lager in te stellen maar dit wilde vandaag niet echt lukken.
Ook zijn de foto's niet van al te beste kwaliteit. Mijn vriendje heeft ze genomen en hij had nog nooit foto's van paarden gemaakt en heeft er ook niet echt veel verstand van waardoor er veel foto's op rare momenten waren genomen
Maar heb er toch een paar uitgekozen om te laten zien. Sommige zijn wat wazig maar het geeft een redelijk fijn beeld. Kritiek mag mits opbouwend zodat ik ervan kan leren
Ik weet dat ik erg op mijn houding moet gaan letten. Teugels mogen ook een stukkie korter soms. Heb net nieuwe leren rijlaarzen maar die zijn alweer kapot dus moest ik het even doen met het geen dat ik nog had vandaar de laarzjes! Nou eindelijk de foto's

Stap:
Instappen

Al wat opgenomen

Voor je kijken lotte

Draf:
Vind hem wel iets hebben

Lekker ontspannen

Lief beentje

Galop:

En een stand foto:

Wees lief

Ze loopt veel beter en vind het er vertrouwder uitzien