Ilse is net bezig om weer dressuurgerichter te gaan rijden. Pier heeft een tijdje niet lekker gelopen, nu gaat alles gelukkig weer super door speciaal beslag.

En soms een kleine miscommunicatie.

Braaaaaaaaaaf paardje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

__elise__ schreef:Waarom een stang ?

__elise__ schreef:Waarom een stang ?
girliegirl schreef:Vind het er over het algemeen niet heel ontspannen uitzien.Ik heb meer foto's van deze combinatie gezien en vind ze leuk bij elkaar passen.
Wel vind ik dat het dier eerst lekker ontspannen op een simpel trensje moet leren lopen (de ruiter heeft hier imo nog les voor nodig) voordat het dier met S&T gereden gaat worden.
Het dier, maar zeker ook de ruiter zijn hier in mijn ogen niet niet klaar voor

Lotte1990 schreef:girliegirl schreef:Vind het er over het algemeen niet heel ontspannen uitzien.Ik heb meer foto's van deze combinatie gezien en vind ze leuk bij elkaar passen.
Wel vind ik dat het dier eerst lekker ontspannen op een simpel trensje moet leren lopen (de ruiter heeft hier imo nog les voor nodig) voordat het dier met S&T gereden gaat worden.
Dikgedrukt ben ik mee eens..

en het is ene kleine moeite om even een bit te verwisselen als je toch in de bak rijdt, zoals je zelf aangeeft is het bit voor buiten.
Soms hebben ze gewoon even een snelle dag 
Lotte1990 schreef:girliegirl schreef:Vind het er over het algemeen niet heel ontspannen uitzien.Ik heb meer foto's van deze combinatie gezien en vind ze leuk bij elkaar passen.
Dikgedrukt ben ik mee eens..

Hebbe