Maar ik vond zelf dat het er toch maar eens van moest komen.Dus op naar Hulten!
Het losrijden was binnen. Ze vond het daar 10 tellen een heel klein beetje eng, maar daarna was alles goed. Ik heb heel lang gestapt omdat ze een pauze hadden ingelast.
En toen opgepakt (foto's niet in chronologische volgorde). De stap:
Draf:
Kijk eens wat ik een prachtige houding heb
En nog wat galop (toch maar eens lesnemen in rechtop zitten
)En toen mocht ik eindelijk de binnenbak in voor mijn eerste proef. Ze was heel erg lief en de dingen waar ik bang voor was (slingeren, uit de galop vallen, verkeerde galop, in galop gaan bij middendraf, etc) die gebeurden allemaal niet. Uiteindelijk had ik gewoon een foutloze proef waarbij de aanleuning soms nog iets beter mocht zijn. Ik was daar echt heel erg tevreden mee
Toen moest ik naar buiten voor de 2e proef. Dat viel een beetje tegen. Buiten was het veel lichter en daar moest ik even aan wennen. Kaatje ook. Op goed geluk de ring in, maar ik kon me niet zo goed orienteren. Toch maar snel begonnen. Deze proef ging lang niet zo fijn als die eerste proef. Ik ben een paar keer buiten de ring geweest (zo tussen de E en F zeg maar, maar niet buiten de bordjes om), bij EM van hand veranderen heb ik de M eruit gereden, ze ging in galop bij de middendraf en de voltes waren meer vierkant
Toch was ik niet ontevreden want dit was al meer dan ik had durven hopen voor mijn debuut.Kaatje lekker geknuffeld en afgezadeld. Het kon me inmiddels ook niet zoveel meer interesseren wat mijn punten waren. Ik verwachtte voor de eerste proef zo net tegen een wp aan, en bij de tweede rond de 170, want het was gewoon erg slordig.
Komt de uitslag. Was ik voor de eerste proef gewoon eerste van de 26
Met 189 punten
Bij de tweede proef had ik ook 189 punten
Daar stond ik iets van 9e. Ik was dus meer dan tevreden. De start is gemaakt met Kaatje.Groetjes van Cabanta!
Mooi paard!!