Vandaag in stap

in draf

in galop

En dan voor het springen eerst een balkje

Dan een kruisje

En een klein steiltje

Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe paard vinden, dus laat maar horen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DresslOver schreef:Leuk paard, maar vind het getuigen van weinig verantwoording en deskundigheid dat je met een paard van een week zadelmak gaat springen.
sologirl schreef:Leuk paardje! Voor de rest gaat ik met Dresslover mee.. Zo'n jonkie moet al veel kracht en inspanning geven om al te gaan trainen met iemand erop.. Hij heeft nog zeer weinig balans en dan nog springen? Vind ik ook zeer ondeskundig.
DresslOver schreef:Leuk paard, maar vind het getuigen van weinig verantwoording en deskundigheid dat je met een paard van een week zadelmak gaat springen.
rowo schreef:Ik heb de foto's gemaakt en was erbij. Het was wel degelijk verantwoord... Het ging gewoon ontspannen en relax, alleen het paard springt zo lomp hoog, daardoor lijkt het zo onverantwoord.
WildWings schreef:rowo schreef:Ik heb de foto's gemaakt en was erbij. Het was wel degelijk verantwoord... Het ging gewoon ontspannen en relax, alleen het paard springt zo lomp hoog, daardoor lijkt het zo onverantwoord.
Zou dat niet komen omdat hij nog wat moeite heeft met zijn balans?
Ik vind het er heel fijn en ontspannen uitzien.. over de springfoto's houd ik mijn mening maar voor me, het zou iig niet mijn keuze zijn. Paardje werkt heel fijn mee zo te zien aan alles. Beetje oppassen dat je niets overhaast en dit komt helemaal goed.. wees maar zuinig op 't beestje