Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vonnie84 schreef:Ik geloof gewoon echt niet dat een paard bij z'n eigen kan denken: goh, ik ga eens kreupel lopen.
Ik zou toch eens kritsich kijken naar het beeld wat de pony dan geeft. Waarschijnlijk loopt de pony met je zoontje met z'n hoofd de lucht in, weggedrukte rug en achterbenen zie totaal niet onder de massa komen.
Ik ken meerdere paarden die dan onregelmatig gaan lopen.
Dat wil niet zeggen dat er niets aan de hand is met het paard. Ik zou er toch ook eens een DA naar laten kijken. Want een kreupel paard is nooit goed. Ongeacht of hij dat alleen bij je zoontje doet of niet.

' Vonnie84 schreef:Ik geloof gewoon echt niet dat een paard bij z'n eigen kan denken: goh, ik ga eens kreupel lopen.
Ik zou toch eens kritsich kijken naar het beeld wat de pony dan geeft. Waarschijnlijk loopt de pony met je zoontje met z'n hoofd de lucht in, weggedrukte rug en achterbenen zie totaal niet onder de massa komen.
Ik ken meerdere paarden die dan onregelmatig gaan lopen.
Dat wil niet zeggen dat er niets aan de hand is met het paard. Ik zou er toch ook eens een DA naar laten kijken. Want een kreupel paard is nooit goed. Ongeacht of hij dat alleen bij je zoontje doet of niet.
panache schreef:paarden zijn zo slim, maar paarden bechrijpen de takt 'zuiver niet'