We moesten om 4 uur eruit, omdat mn tweelingzusje marieke (mariek__ @ bokt) al heel vroeg moest starten met dr pony. Heb haar paard ingevlochten en daarna kon ik rustig op m'n gemakje Nucaro invlechten, omdat ik met iemand anders mee reed en ik veel later moest starten.
Het regende de hele dag door, dus de grond was heel nat en kapot.
Op ons gemakje hebben we hem opgezadeld. Daarna moesten we over een drukke kruispunt wat menneer heeeel spannend allemaal vond
Met het losrijden liep hij best fijn, maar het kon allemaal nog net wat flitsender.
Naast mijn ring waren ze bezig om auto's van het veld af te slepen waardoor menneer heel heet werd.
Ik voelde dat hij onder me zich heel groot maakte, wat ik helemaal niet erg vond.
Dus ik hup de ring in. HH en de keertwendingen lukte niet, omdat hij heet was en het geduld was ver te zoeken. Hij schoot 1 keer weg in de contra galop. Doordat het glad was reed ik niet voluit in de galop, waardoor hij 2 keer terug viel in draf.
Maar verder ging mijn proef heel goed! Die fouten maakte mij niks meer uit, want mijn gevoel was heel goed en kon niks anders dan heel trots zijn
M'n trainer, mam, pap ,mariek en mijn vriendinnen waren ook heel tevreden en trots!
De tweede proef ging voor me gevoel nog beter. Er zaten minder fouten in en zelfs mijn keertwendingen gingen voor het gevoel iets beter. Het binnen komen was alleen wat slordig en hij sprong 1 keer aan in galop bij de travers.
Mijn dag kon voor mijn gevoel echt niet meer stuk
Had bij mijn eerste proef 171 punten. Vond het zelf wel wat weinig, maar niks aan te doen!
Bij mijn tweede proef had ik 182 punten en wat was ik blij
Nu ben ik m2 + 10 en mag dus over na het z1!!
twee jaar geleden wilde we hem nog verkopen, omdat het echt niet meer ging omdat hij zo eigenwijs en te slim was. Maar dankzij goede begeleiding en doorzettingsvermogen is het me gelukt en kan niet anders zijn dan super trots
Ik dacht dat ik verder niet in de prijzen viel en we moesten nog 1½ uur rijden dus we gingen maar naar huis. Blijkt dat ik 2e ben geworden
commentaar mag, maar hou het netjes en vriendelijk!

los rijden.

inzet SB.

travers.

midden stap.

Inzet uitgestrekte draf

HH. Hier hadden we geen zin meer in

Ik wil graag Robin (robinCera @ bokt) bedanken voor de hele mooie foto's en omdat ze heel vaak mee gaat

Marieke dr topic; viewtopic.php?f=10&t=840103

)
!
De enige plek waar het nog droog was. En jullie hond
) Dat je hem niet teveel laat halsstrekken tijdens de middenstap, iets ronder houden
Haha