Met goede moed gingen we sochtends om 4 uur ons bed uit
Mijn tweeling zus had Valentino ingevlochten en ik mn pony.
Onze vriendinnen Robin en Karianne, waren ook zo gek om met ons mee te gaan
Voor ons was het een aardig stukje rijden, dus tijd voor wat slapen
Toen we er waren, gingen we Kimberley opzadelen.
Ondertussen brak Valentino de boel af, want dit was zijn 2e x met een ander paard in de trailer en alleen zijn wilde hij dus echt niet. Gelukkig is dat nog goed gegaan!
Losrijden voelde Kimberly heel fijn, in de proef was ze heel dwars en ik reed 100 x verkeerd
2e proef ging beter, maar we hadden nog teveel fouten gemaakt.
Uiteindelijk was ik nog 2e geworden in het Z2
(met 8ens voor het uitstrekken
)
Toen Valentino met wat moeite opgezadeld, want hij was zo fris en zat alleen maar te hinneken. Daarna hadden we gelongeerd, wat een heel goed idee was
Toen erop gestapt en toen moesten we nog een stuk lopen voordat we bij mijn losrijgedeelte kwamen. En wat een knap paard ook. Hij vond niets eng ook al was het zijn eerste ''grote concour''. Losrijden ging ook heel fijn. Mijn proeven gingen ook super, alleen moet ik er aan denken om hem goed om 2 teugels te houden en soms wat ronder te blijven rijden.Mn 1ste proef had ik 178 punten. Ik was verbaasd, maar alsnog maakte het me niet veel uit, mijn gevoel was zo fijn

Mijn 2e proef werd ik 7e met 188- 2 (hij stond opeens stil
).Een geslaagd weekend dus ondanks dat het zo erg regende en het geen doen was
Op de fotos zie ik dat ik niet helemaal recht zit, dus daar ga ik extra op letten ook al is het momentopnamens!Robin heel erg bedankt voor de foto's. Helaas regende het, maar beter iets dan niets
M'n zus dr topic ; viewtopic.php?f=10&t=840104&p=30062099#p30062099

Pony is Z2 en paard L1