ik moet zeggen dat ik erg fijn gereden heb en dat ik er een goed gevoel over had
de jury was het blijkbaar niet helemaal met me eens want had maar 175 en 180 punten (en ja sommige dingen was ik uiteraard wel met ze eens hoor)
in ieder geval wel weer een winstpuntje erbij
hier zijn de foto's:
losrijden:

dan de 1e proef maar let op het zijn niet echt super geweldige foto's want we weten nog steeds niet hoe we de instellingen moeten zetten om binnen mooie foto's te krijgen................hierdoor zijn de meeste foto's ook echt mislukt
die handen

heerlijk achterbeen...............toch mensen?

groeten:

tussen de proeven door:

de 2de proef:

van hand veranderen en enkele passen middendraf.............was goed voor een 7

groeten:

mensen ik hoef geen commentaar dat ik met sporen met wielen rijd (dit zijn grove wielen en is gewoon mijn keus)
eigen commentaar:
RECHTop gaan zitten
let op je pianohandjes
paard hoger instellen (maar ja rede dat ik haar diep heb ingesteld is omdat ze thuis weer een poosje erg heeft vast lopen houden in haar kaken en gister heb ik haar weer ietsjes losser kunnen krijgen en vandaag was het dus weer helemaal goed)
vrolijker kijken
oja ik heb mn paardje gister geschoren omdat haar vacht al behoorlijk dik was en ik haar dus amper droog kreeg na het rijden
dus hier ff een foto van voor het scheren (let vooral op de kleur)

en een foto van na het scheren:

ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten maar wees wel een beetje lief

Ik zou ook je teugels een paar cm korter nemen, nu duikt hij soms wat op de voohand!