HouVanUtopia schreef:leuk paard.
Ik mis alleen de bescherming!!
Hij heeft een super leuk koppie en goede techniek
Misschien is een springsingen iets voor je ?? Vooral op de ene laatste foto schupt hij zijn eigen tegen zijn buiik..
Beugels vind ik juist wel goed...het is maar net wat je zelf fijn vind ik heb ze zelf ook zo zitten en vind dat veel fijner dan gat langer!!
Dankje, ja ik vind korte beugels ook fijn vooral door zijn noodsprongen af en toe.
Ik zit al wel een hele tijd te dubben om een springsingel te kopen maar ik denk hij heeft toch geen ijzers(dus stiften) die in zn buik prikken dus ik wacht daar nog even mee maar volgend jaar met buitenseizoen komt er zeker een springsingel. over de bescherming, tsja het spijt me...ik heb ALTIJD met springen bescherming om maar het is me er toen denkik bij ingeschoten( ik spring namelijk niet zo vaak thuis, misschien 1x per maand, en met de les krijgt die zowiezo bescherming om voor in de trailer) dus het spijt me! volgende keer denk ik er zeker aan! maar zo heel veel dingen konden er niet gebeuren deze keer want we hebben geen uitdaging opgezogt(gelukkig).