Het was een super fijn beestje te rijden.Helaas weer verkocht!
Hier de foto's!!
( Nog in de oude bak)

Mooi

Wat een ge-wel-dig beestje was dat!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Michelle__ schreef:Knap beestje hoor!
Het is maar goed dat ik niet zoveel geld heb dat ik kan winkelen bij jullie
)
kwijl!!

mooi beest hoor
. Knap dier, wel een beetje een grasbuik of zie ik dat verkeerd? Jammer dat je tijd met hem voorbij is.
...
Rachelll schreef:sandro heb ik in maart laten keuren en is toen helaas afgekeurd. is echt een ontzettend lief en werkwillig paard. was er echt ziek van. zag hem vorige maand nog op internet staan en werd weer te koop aangeboden. heb betreffende stal toen gebeld of zij op de hoogte waren van geschiedenis van sandro. dit bleek niet zo te zijn...echt heel sneu voor dit paard wat elke maand bij een andere stal te koop staat. ik wilde hem zelfs afgekeurd kopen maar dan uiteraard niet de prijs ervoor betalen die we eerste instantie hadden afgesproken. had sandro graag een vaste eigenaar gegund, maar de desbetreffende handelaar moest voor de staat van sandro nog erg veel geld hebben.
overigens ernstig mooie foto's! wordt er weer verdrietig van als je weet dat dit hele fijne beestje als maar van her naar der wordt gesleept
Asmila schreef:Dat paard ken ik! Die heb ik 1 jaar geleden willen kopen, maar vanwege een gebrek heb ik dit niet gedaan. Misschien dat dit inmiddels is weggetrokken. ferro x davignon?? Ik hoop dat hij nu een vast baasje heeft gevonden, hij is geloof ik wel 3 keer doorverkocht van handelsstal naar handelsstal!
Rachelll schreef:Asmila schreef:Dat paard ken ik! Die heb ik 1 jaar geleden willen kopen, maar vanwege een gebrek heb ik dit niet gedaan. Misschien dat dit inmiddels is weggetrokken. ferro x davignon?? Ik hoop dat hij nu een vast baasje heeft gevonden, hij is geloof ik wel 3 keer doorverkocht van handelsstal naar handelsstal!
wat voor gebrek had hij bij jou?
) maar ik vind het echt sneu. wel apart dat ik nog steeds geconfronteerd wordt met sandro